گلایه یک پرسپولیسی از اشتباه داوری به نفع استقلال
گلایه یک پرسپولیسی از اشتباه داوری به نفع استقلال محمد عمری بازیکن فصل پیش ملوان درباره فینال جام حذفی گفت به بردمان مقابل استقلال مطمئن بودیم اگر سهرابیان اخراج می شد شاید ما قهرمان می شدیم
کپی شد
ویدیوهای مرتبط
- کپی شد
- گلزنی مهاجم پرسپولیس مقابل غول اروپابرترینهاکپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد







