زیباکلام: دلم میخواهد برای مسولان نظام گیتار بزنم
زیباکلام دلم می خواهد برای مسولان نظام گیتار بزنم صادق زیباکلام در برنامه ای کاش گفت دلم می خواهد گیتار دست بگیرم و مثل باب دیلون که در جنگ آمریکا با ویتنام آن آهنگ معروف را خواند خطاب به مسئولان نظام بزنم و بخوانم
کپی شد
ویدیوهای مرتبط
- خوابیدن ترامپ سوژه شدایلناکپی شد
- وقتی ترامپ هو می شود!ایلناکپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد






