ثابتی : تنگه هرمز را مفت از دست دادیم ! / آقایان نمی بایستی تفاهم نامه را امضا می کردند
ثابتی تنگه هرمز را مفت از دست دادیم آقایان نمی بایستی تفاهم نامه را امضا می کردند فیلم رکنا سیاسی امیرحسین ثابتی گفت دشمن آن چه که در میدان نبرد از ما نتوانست بگیرد در بند پنجم تفاهم به دست آورد تنگه هرمز را مفت از دست دادیم
کپی شد
ویدیوهای مرتبط
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد
- کپی شد






