اولتیماتوم مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان

اولتیماتوم مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان ویدیو مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست برابر چادرملو و از دست رفتن سهمیه آسیایی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تأکید کرد برخی از آنها اگر به باشگاه و هواداران احترام می گذارند بهتر است قرارداد خود را فسخ کنند

سایت-ایلنا ایلنا
ویدیوهای مرتبط